dinsdag 2 april 2013

Masking en blending

De laatste tijd gebruik ik veel de technieken masking en blending in mijn layouts! Ze krijgen hierdoor veel meer dimensie. Met de masking techniek met behulp van een laagmasker,kun je zo fijn werken. Je werkt niet op de fotolaag zelf,en kunt ten allen tijden alles aanpassen! Het zogenaamde non destructief werken. Als je dit eenmaal goed onder de knie hebt,zijn de mogelijkheden legio! Samen met het maken van clippingmasks,vind ik dit een van de fijnste en belangrijkste technieken in het leren van digitaal scrapboeken.
Ik heb een hoop layouts om te laten zien omdat ik iets later blog dan normaal. De paasdagen zaten er nu tussen.

Voor mijn Ad challenge bij M Scraps van de afgelopen maand heb ik deze winterse layout gemaakt :



Crystal Rain Digital Kit Bobita designs
A winter's day Anita Designs

Voor Scrapflower:




Regarding Trees Jen Maddocks Also from her Regarding Trees Papers II,
Regarding Trees Masks,



Spring Fling Collab
Participating Designers:
Angelclaud ArtRoom, Anita Designs, Jen Maddocks,
Joyful Heart Designs and The Hidden Heart
At Scrapflower

Voor M Scraps



Sweet Cupcakes by the MScraps Designers



Vintage Safari Design by Helly

Voor Erica Zwart Designz:



Best of brushes no3 Erica Zwart designz

Voor Digiscrap.nl




Off-moments Kubija designs



creativeARTeffect no. 3 Jopke Designs Deze layout heeft in de Gallery Stand Out blog gestaan!!!

Voor Anita Designs:




Forever in love Anita Designs

Voor LivE designs at Jessica Sprague.com



Scribbled Words vol 2 Superlatives LivE Designs









Geen opmerkingen:

Een reactie posten