vrijdag 1 maart 2013

Het is Maart!


He he eindelijk begint er wat voorjaars gevoel te komen! Het is nog wel niet zonnig en warmer,maar de dagen worden weer langer!
Het lijkt wel of ik dit jaar meer dan anders aan wat zon en warmte toe ben! Die grijze dagen ben ik nu wel zat!!
Gelukkig vind ik nog wat kleur in mijn layouts!
Heel creatief gedacht is deze layout! ik kreeg inspiratie toen ik de frames zag in een advertentie (boven auto's) Maar ik zag gelijk dit plaatje voor me!



EMOTIONS full kit by Val C. and Erica Zwart

Deze week heb ik voor Erica Zwart designs deze layout gemaakt:



Multicolored Overlays no.1

Voor LivE Designs heb ik deze layout gemaakt:



Shabby Chevs (Chevron Collection) Paper Pack at Jessica Sprague.com

Voor Anita designs: Quick scraps vol.04




Voor M Scraps:
Friends Bundle beedeesign and Bóbita Designs



Voor Digiscrap.nl DC Maart 2013











En nu maar hopen dat het zonnetje gauw lekker gaat schijnen,voor een beetje warmte en licht!!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten