vrijdag 22 februari 2013

Artistieke foto's

Ik ga het steeds leuker vinden om foto's artistiek te bewerken in fotoshop! Ik heb weer heerlijk zitten spelen deze week,met filters,blendingmodes etc. Ik maak dan een heleboel bewerkingen,zoals een waterverf bewerking en pentekening,ets etc. Daarna ga ik ze op elkaar stapelen met behulp van een laagmasker,en haal alleen terug in de afbeelding wat ik er in wil hebben! Deze 2 Layouts heb ik op deze manier gemaakt:



En deze voor LivE Designs voor haar Needs + Wants: Frame Basics - Black & White



Ook voor LivE designs voor T+ mini vol 02 Adoration LivE Designs



En van de Carnaval met deze leuke foto van marlow,heb ik voor de Roll over rub-ons& brushset deze layout gemaakt:



Voor de Needs + Wants: Frame Basics - Keyline Borders heb ik een foto van brammie gebruikt:



Een heerlijk zomers tafereel voor deze LO:
Wishes come true full kit,Scallopped borders,White paintstrokes All Page One



Pyama tijd! Met de Heart Matters kit van Jen Maddocks:



Voor
New Beginnings Collab Scrapflower designers:




EXCLUSIVE NEWSLETTER FREEBIE
Your special day Vesi Design



Voor designs by Hilde It's a love thing en The way i feel


Hier heb ik de photoshop shapes voor de puzzelstukjes gebruikt en ook photoshop structuurfilter puzzel textuur!

Voor Heather T
Thoughts Within by Heather T en The Way You Are



Dearly Minikit by I scrap



Father knows best Damayanti Studio




Voor Erica Zwart Designz:
EMOTIONS full kit by Val C. and Erica Zwart











Geen opmerkingen:

Een reactie posten