maandag 5 november 2012

Sombere dagen


Ik kan maar niet wennen aan de sombere,grijze lucht hier in Nederland! Ik denk vaak terug aan een paar weken geleden,toen ik nog in de zon in Portugal was!
Tevens gebeuren er op dit moment wat verdrietige dingen,veel sterfgevallen om me heen!
Gelukkig kan ik veel kwijt in mijn hobby! Daar maak ik altijd tijd voor!

Dit weekend was het IDSD weekend.
Ik heb voor de grabBag van pink poppy press deze lay-outs gemaakt:



En voor de grabBag van Anita designs deze:


Digiscrap.nl bestond 1 november 5 jaar! Wat een mijlpaal! Ik heb Vincent en Anita gefeliciteerd met deze kaart:

Tevens is de nieuwe Dutch Choice van November uit

Ik heb er deze lay-outs voor gemaakt:




Met de speurtocht van IDSD bij O scraps is het gelukt de mooie kit Comfort als freebie te downloaden. ik heb er ook al een lay-out mee gemaakt:


Voor Jessica Sprague heb ik voor de kit van Liv E Designs: The bootiful kit
deze layout gemaakt van onze Boris:

Voor de foto challenge bij Jessica Sprague:


De opdracht was de techniek half foto en half sketch!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten