dinsdag 20 november 2012

En het is alweer sinterklaas tijd

Jawel hoor de laatste weken van het jaar zijn er weer! Sinterklaas is alweer in het land! Ik vind het allemaal weer zo verschrikkelijk snel gaan!
Ik heb mijn eerste sint layouts alweer gemaakt! Zelfs een kerst layout. Deze komt pas volgende week in mijn blog omdat de producten dan pas in de winkel zijn.
Wel alvast een Sint layout. Ik wilde nog zo graag een herinnering van mijn eigen kinderen met sint en piet vast leggen. Hiervoor moest ik wel een oude foto in scannen en wat repareren!


Ik heb de nieuwe Sinterklaas Kapoentje brushes van Mo&Mo Studio gebruikt en de Sinterklaas Kapoentje buttons

Voor Erica Zwart Designz heb ik ook 2 layouts gemaakt met de Best of Brushes no.2



De Sagres layout heeft een vermelding gekregen in de GSO blog!

Voor M Scraps als guest CT lid maakte ik ook nog deze layouts:


Autumn Glory by Amber Shaw



Chasing Dreams | Collection Sabrina's Creations


Daydreamer - Add Ons Bundle Laitha's Designs

Daydreamer - Page Kit Laitha's Designs


Soft Winter Boutique Cute Doll


Voor Jessica Sprague:


Cartabella Winterfun collection

Voor Anita designs;



Be loved Anita Designs

Voor pink poppy press:


Tickled: Bundle (4 Mini's) pink poppy press (used mostly Tickled oh boy)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten