woensdag 4 juli 2012

Drukke dagen


Het zijn drukke dagen! Zaterdag was een heerlijk dagje,ik was naar Volendam met een tante en mijn moeder. Wat een leuke gezellige maar druk bezochte plaats! we waren met de Valys taxi (vanwege moeder en tante,en deze kon ons pas om 11 uur in de avond weer ophalen. Latertje dus! Ondertussen was manlief erg ziek geworden. Hij was echter wel begonnen met het snoeien van de heg,was niet zo'n goed idee,totaal verwoeste heg en een zooi binnen! Zondag was hij nog zieker, efin hij is gisteren geopereerd! Had een lelijk abces wat open moest! Nu is het nog steeds erg pijnlijk en ben ik thuiszorg!
Heb nu net gelukkig even tijd om te bloggen.

Nieuw in de winkel bij Jessica Sprague;


Fresh air collection hier verkrijgbaar
Ik heb er deze layout mee gemaakt:



En ik heb er deze layout meegemaakt;

De frames zijn hier verkrijgbaar

Hopenlijk krijg ik deze week nog wat tijd om te scrappen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten