zondag 29 april 2012

Wat ben ik blij!

Wat ben ik blij,dat ik zo'n leuke hobby heb! Het wil hier maar geen voorjaar worden. Donker,regen. Ik ben nog steeds veel binnen,omdat er buiten maar bar weinig aan is!
Toch verlang ik erg naar weer wat mooier weer met meer licht. Ik oefen veel in Illustrator, zonder eigenlijk wat te maken. De pen en pencil tool moeten echt erin slijten!
Ook ben ik veel voor alle 3 de designers waar ik voor CT bezig! Volgende week kan ik pas laten zien wat ik hiervoor gemaakt heb,omdat het dan pas in de winkels komt!
Wel heeft afgelopen woensdag bij Jessica Sprague mijn LO in de winkel gestaan voor Carina Gardner!



Hier in de winkel van Jessica Sprague

Carina Gardner:
PARIS MARKET PAPERS Mini Collection Series
PARIS MARKET STAMPS Mini Collection Series
FRESH PICKED - Spring Solids
WELL TRAVELED STAMP SET Grunged/Clean
WELL TRAVELED Paper Set 2 Flight
Nancy Rowe janitz: Journal Your Art Out 1 Stamped alpha

Pom’s breathing room Travel WA

Erica Zwart heeft een prachtige voetbal kit in de winkel:

Ik heb voor deze kit 2 LO's gemaakt:



Soccerstar
Soccerfever
Soccerseason
Alle 3 de voetbal kits zijn gebruikt!
Dank aan mijn lieve neefje die hier de hoofdrol speelt!



Soccerstar bundle
Mijn zoon heeft hier de hoofdrol!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten