maandag 9 april 2012

Paas best

En weer is het pasen. Het weer is niet geweldig mooi, het regent hier,en ik heb weinig zin in een buitenactiviteit! Gelukkig ben ik er gisteren nog op uit geweest, en ga ik er vandaag maar een relaxte binnendag van maken. Ik heb nog een leuke paas- layout gemaakt voor de digiscrap uitdaging, met de leuke freebie van Erica Zwart. Erica is designer van de maand op digiscrap.nl.

Egg hunt kit, Freebie april uitdaging, On the edge no2, Scribbles no2, Alles van Erica Zwart Designz Caviar dreams font. Erica heeft vrijdag een nieuwe set papieren in de winkel gezet:

Ik heb er deze lay-out mee gemaakt!

Fancy papers no2, Scribbles no 1 and 2, Cardboard alpha, Stiched frames, Alles van Erica Zwart. De pop is een voorbeeld van Dover publication, en ik heb haar kleren van de Fancy papers gegeven.

Bij Jessica Sprague heb ik voor LivE Designs deze layout gemaakt voor haar Living it up papers!

LivE Designs Livin it up papers, Livin' It Up Mini Kit, LineArt, Loopies Vol.1 - Flutterby, Tape It Up! - Krafty Tapes, HeartPuffies, Winter Breeze Elements. Nancy Rowe janitz: Journal Your Art Out 1, Get Creative Messy Paint, Carina Gardner: WELL TRAVELED STAMP SET Grunged/Clean, Font Myriad pro.

En voor de uitdaging van deze week:

Echopark Orchard lane, Nancy Rowe Janitz Creative paint brushes, Fonts Agent orange and Alfredo heavy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten