zondag 1 april 2012

Nieuwe computer!

Ik ben helemaal in de gloria!! Mijn lieve computer geek zoon heeft een nieuwe computer voor mij gebouwd en geinstalleerd, dit weekend! Nu kan ik eindelijk de animaties in CS 5 zien,want ik had niet de juiste videocard op de vorige computer! Deze nieuwe is giga snel. Heerlijk! Ik heb nu ook een groter scherm met touchscreen. Nu is het scrappen en designen helemaal een feestje!

Ik heb een heleboel layouts om te laten zien, we gaan dus maar meteen van start!

Soccerfever, Soccerseason, Outside, allemaal Erica Zwart Designz.

Mo&Mo studio Retroshopping kit, verkrijgbaar bij Digiscrap.nl and Zigzagscrap.

Mo&Mo Studio Schaatskoorts kit,verkrijgbaar bij Digiscrap.nl and Zigzagscrap.

Jokje Designs,Jopke Designs: Jedda&tucson, About life, Evergreen, Transparency frame.

Mo&Mo studio at the beach, Erica Zwart Designz Torn edges no1, Alfredo heavy hollow and Angelina font.

When skies are grey papers and Journaling cards Splendid Fiins, delicious: alphabets, Life in a Nutshell baby cards, Larger mime font. Verkrijgbaar in de winkel van Jessica Sprague





Geen opmerkingen:

Een reactie posten