zondag 18 maart 2012

Dagdromen in het zonnetje

Heerlijk weer was het afgelopen donderdag! Natuurlijk heb ik er even zalig van genoten in mijn achtertuin. Heerlijk oogjes dicht en wegdromen.

Whiter than white papers, (met een gradient) Summercoctails, Scribbles no 1 and 2, Torn edges no2, Gridborders no1, Glow no1, Allemaal Erica Zwart Designz. Zie hieronder de link bij de paaskit.

Summer coctail M scraps designers, Nancie Rowe Janitz Larged stamp alpha brushes, Anna Aspnes Canvas textures, Font Film cryptic.

Erica Zwart heeft een mooie paaskit in haar winkel!!

Hier is mijn lay-out:

Egg hunt full kit nieuw in de winkels, Paintrollers, On the edge2, Scribbles no2, Beachvacation swirl, Allemaal Erica Zwart Designz

  1. link naar M scraps
  2. link naar Digiscrap.nl

Voor de uitdaging van Maart voor Digiscrap .nl (Spotlight designer is Anita, Centani)heb ik deze LO van het event van de vorige week gemaakt!

Centani Designs Samen, Jopke Designs Evergreen, Boek Chaoslounge, Nancie Rowe Janitz Stamped Alpha, Internet muis, Foto's van Monique (Met zeer veel dank!)

Voor Jopke heb ik deze LO gemaakt!

Ik heb de februari uitdaging gewonnen en mocht prachtige kits van haar downloaden. Deze Lo is gemaakt met haar Evergreens kit. Hier verkrijgbaar.

Voor Jessica Sprague heb ik deze week voor de spotlight van de week: In the making designs, deze LO gemaakt met de Marrone papers en Journal cards! Hier verkrijgbaar.

Gisteren was er ook een leuke spead scrap gehost door Linda van In the making designs, ik heb er in een anderhalf uur tijd dit van gemaakt, weer van haar Marrone papers and cards:

Voor Splendid Fiins met de Just my type journaling card borders:

Tevens allerlei andere spulletjes van Splendid Fiins gebruikt: delicious: very cherry paper pack, delicious: clementine paper pack, brilliant-twill, baker's twine, hand drawn bookplates - set 1, 3x4 calendar cards, Hier verkrijgbaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten