zaterdag 12 november 2011

Vakantie weer en nieuws!

Het is alweer even geleden sinds mijn laatste blog! Ik ben net terug van mijn 10 daagse trip naar Albufeira in Portugal! Ik ben er heerlijk even uit geweest. Het weer was niet zo als anders. Het is dagen bewolkt geweest en we hadden voor Portugese begrippen veel regen! Het schijnt op verschillende plaatsen in de wereld flink van slag te zijn. Gelukkig waren er ook nog wat zonnige momenten, het strand lag bezaait met prachtige schelpen. Dit was omdat ze al maanden bezig waren het strand op te vullen met zand uit de zeebodem! Het werd er opgespoten. Er lagen heel mooie en wat zeldzamere exemplaren bij! Ik heb heerlijk lopen zoeken ,en wat mooie schelpen meegenomen.Natuurlijk eerst nagekeken of ik ze wel mocht invoeren,en dit was gelukkig wel het geval! Ik heb mooie foto's gemaakt en mijn eerste vakantie LO is alweer gemaakt! Ik zit nu in het creatieve team van Erica Zwart. Erica is een Nederlandse designer,en ze verkoopt haar spullen via Memory Scraps en Digiscrap.nl Ze maakt erg mooie spullen en ik ben er trots op dat ik in haar team mag werken. Hier zijn de links naar haar shops
  1. link naar M scraps
  2. link naar Digiscrap.nl
En hier is mijn eerste vakantie LO, met designs van Erica Zwart

Beachvacation kit Paintrollers Buttonmania Outside splatter Tiebreak strip Glow Repeated words All Erica Zwart Designz




Geen opmerkingen:

Een reactie posten