donderdag 8 september 2011

Bonus project 2 popart en vectors!

De laatste 2 projekten van de advanced portret cursus zijn ook gedaan! vooral de popart layout vind ik erg leuk geworden! Interessant wat je aan art werk in photoshop kan doen! Ik ben inmiddels inderdaad ook aan het werk in photoshop CS5. Het is even wennen aan de andere interface,en het missen van de projectbin. Het is niet zo moeilijk als ik dacht,en de mogelijkheden zijn stukken groter. Ik heb al wat geoefend met de pentool. ook de schaduwen op hun eigen laag,hebben veel meer realiteit! Ik wil deze aankomende winter ook Illustrator wat verkennen! Nu zal ik even de layouts van de cursus nog laten zien!

Dit is van een foto van mijn dochter gemaakt!

ook dit is van een foto van mijn dochter. het was erg leuk om even met vectors kennis te maken! maar je kunt er natuurlijk veel meer mee in Illustrator!

Bij Memorie Scraps hadden ze de afgelopen weken leuke uitdagingen. Het loopt nog tot 11 september! Alles in een zomer thema! Er waren op een dag meerdere uitdagingen,eigenlijk te veel om alemaal mee te doen,maar ik heb de leukste er uit gepikt. Ik zal er hier enkelen van laten zien!

Beachparty collab M scraps papers and elements. Erica Zwart splatter Outside Joyce Paul designs Organic paper Digital designs by Elisa nautical brush DigitALE brickmask dubbel.

I am Craft Deca Designs On the edge Erica Zwart

Che Yang Designs Goodbye Winter PPs and Elements Lauraskathi freebie 01 alpha PCD Whispers of the ocean WA Font OCR Extended

M Scraps designers Captured papers and embellishm and template LivE designs Points of view arrow Font Chalkdust




Geen opmerkingen:

Een reactie posten