dinsdag 7 juni 2011

Tijd om te scrappen

Ik voel me lichamelijk iets minder goed. Na een lange periode van weinig klachten,speelt de Meniere weer op. Gelukkig zijn het geen grote aanvallen,en kan ik nog wel achter de computer! Ik doe maar wat minder aan het huishouden en besteed tijd aan onze nieuwe kater Brammetje,en aan Boris natuurlijk. Ik heb me ook aangemeld op de site Digiscrap.nl Gek eigenlijk dat ik eerst alles in het buitenland gezocht heb. Misschien is dit omdat ik er een paar jaar geleden nog zo weinig over kon vinden. Ik voeg deze site toe aan de links. En natuurlijk laat ik nog wat layouts zien!

Akizo Mask Jessica Spraque Watercolorpaper Martha v Eck Mysterie paper Honey Designs I Meow you Sunburst and hearts Cinzia Designs Spray paint Yoshiko Designs Flowergarden Addon heart HVD Piece font I made stamps of the photo’s in PSE9

Template Jippo M scraps Sweet as a song Design by Heather T

Geen opmerkingen:

Een reactie posten